Kunnskap og dialog

Vi er nysgjerrige på teknologi, og elsker å formidle kunnskapen vår videre. Lurer du på hvordan får du mest mulig ut av IT-løsningen du allerede har? Eller hvordan den bør se ut om tre år?

spoross

Spør oss

Vi snakker et språk de fleste forstår, og forsøker ikke å imponere med faguttrykk. Vi sier ikke reboot, vi sier omstart. Vi fokuserer ikke på hvilke komponenter serveren består av. Det som er viktig for oss, er å finne ut hva du trenger for å gjøre jobben din, og og gi deg akkurat det.

Langsiktig IT-strategi

Hvordan kommer du til å jobbe om ett år frem i tid? Tre? Vi kan gi råd om hvordan IT-løsningen din kan vokse og endre seg med bedriftens behov. Vi kjenner mulighetene, men også fallgruvene. Vi hjelper deg å gjøre de riktige valgene, samtidig som vi påpeker bomkjøpene du ikke vil ha nytte av.

itstrategi
tredjepartsdialog

Tredjepartsdialog

Dette kan være et nytt økonomisystem, hvor leverandøren må gjøre endringer i systemet før alt fungerer. Eller, det kan være et skifte av internettleverandør, hvor alt fra brannmurer til epostsystemer må settes opp på nytt. Vi tar all dialog med eksterne leverandører, oversetter stammespråket og planlegger tekniske overganger godt, slik at arbeidsflyten ikke stanser opp.

Kurs og opplæring

Det er liten nytte i å ha de beste og nyeste løsningene, om du stadig henger igjen i gamle arbeidsformer. Derfor tilbyr vi bedriftstilpasset opplæring for å vise deg mulighetene finnes i verktøykassen vi leverer. Alt fra grunnleggende ting som innlogging og e-post til hvordan flere brukere kan redigere samme dokument – samtidig. Slik blir arbeidet enklere og mer effektivt.
kurs

Søk

    Søk

      JPC fjernsupport

      Vi bruker cookies for å kunne gjøre brukeropplevelsen bedre for deg