Vi har ingen faste tilbudsmenyer. Hver kunde er ulik, så hver løsning vil også være unik. Før vi kan gi deg gode råd og tilbud, må vi altså bli bedre kjent. Tilnærmingen vår er grunnleggende empatisk – vi jobber hardt for å sette oss selv i dine sko. For å kunne hjelpe deg på best mulig måte, gjør vi alt vi kan for å skjønne hva du gjør og hvorfor det er viktig for deg.
Alt starter med den gode samtalen. Vi dukker opp med penn og papir for å forstå hva dere driver med. Er dere en kreativ virksomhet? En fabrikk? Jobber dere i samlet flokk eller fra hjemmekontor? Jobber flere på samme prosjekt? Går alle hjem fem på fire? Reiser dere mye? Behovene deres skal styre IT-løsningen – ikke omvendt.
Etter et møte vil vi komme med våre anbefalinger, inkludert en prisoversikt uten merkelige uttrykk. Vi kan også sammenligne oss med løsningen du har i dag, gi innsikt i gamle fakturaer og forklare differansen. Målet er at du skal kunne ta et veloverveid valg, basert på nok – og forståelig – informasjon.
For oss er det nå jobben starter – uten at du nødvendigvis skal merke så mye til oss. Mens du fokuserer på jobben din, arbeider vi i kulissene med sjekklister, overvåkning av systemer og jevnlige befaringer. Du slipper å bekymre deg for feil og nedetid – det skal bare fungere.
JPC AS | Olaf Helsets vei 5a, 0694 Oslo
Tel: 22 51 02 30
E-post: post@jpc.no
Høyeste kredittverdighet
Copyright JPC AS. Alle rettigheter forbeholdes.
Copyright JPC AS. Alle rettigheter forbeholdes.