Metodikk

Vi har ingen faste tilbudsmenyer. Hver kunde er ulik, så hver løsning vil også være unik. Før vi kan gi deg gode råd og tilbud, må vi altså bli bedre kjent. Tilnærmingen vår er grunnleggende empatisk – vi jobber hardt for å sette oss selv i dine sko. For å kunne hjelpe deg på best mulig måte, gjør vi alt vi kan for å skjønne hva du gjør og hvorfor det er viktig for deg.

behovsavklaring

1 - Behovsavklaring

Alt starter med den gode samtalen. Vi dukker opp med penn og papir for å forstå hva dere driver med. Er dere en kreativ virksomhet? En fabrikk? Jobber dere i samlet flokk eller fra hjemmekontor? Jobber flere på samme prosjekt? Går alle hjem fem på fire? Reiser dere mye? Behovene deres skal styre IT-løsningen – ikke omvendt.

2 - Uttegning av løsning

Etter et møte vil vi komme med våre anbefalinger, inkludert en prisoversikt uten merkelige uttrykk. Vi kan også sammenligne oss med løsningen du har i dag, gi innsikt i gamle fakturaer og forklare differansen. Målet er at du skal kunne ta et veloverveid valg, basert på nok – og forståelig – informasjon.

uttegningavlosning
gjennomforing

3 - Tilrettelegging og gjennomføring

Installasjon og levering gjennomføres til avtalt tid. Når alt er på plass, tester vi løsningen grundig og presenterer den for godkjenning. Alle tekniske avklaringer gjøres på forhånd, slik at du ikke får noen overraskelser. Overgang til ny løsning skal være smertefri, med minst mulig nedetid.

4 - Forvaltning og oppfølging

For oss er det nå jobben starter – uten at du nødvendigvis skal merke så mye til oss. Mens du fokuserer på jobben din, arbeider vi i kulissene med sjekklister, overvåkning av systemer og jevnlige befaringer. Du slipper å bekymre deg for feil og nedetid – det skal bare fungere.

Forvaltning
kunnskapspartner

5 - Din kunnskapspartner

Fordi vi kjenner deg, vet vi hvilke løsninger som vil passe for deg – og hva som ikke gjør det. Vi kan være stemmen som spør «er det så lurt, da?» Og vi kan foreslå et alternativ. Vi tilbyr også kurs og seminarer i våre lokaler på Skullerud i Oslo.

Søk

    Søk

      JPC fjernsupport
      Vi bruker cookies for å kunne gjøre brukeropplevelsen bedre for deg. Ved å fortsette å bruke disse sidene godkjenner du bruk av cookies. Les mer på vår personvernside.