Om JPC

Siden starten i 1996, har vi i JPC brent for å levere gode IT-løsninger og drifte dem på en måte som gir små og mellomstore norske bedrifter en enklere hverdag. I dag dekker serviceavtalene våre rundt 70 bedrifter og 1500 brukere.

Enklere IT
Det som driver oss, er følelsen vi får når vi ser løsningene våre klikke på plass og kunden merker forskjellen. Vi er der i gode tider – og i dårlige. Skulle alarmsentralen vår lyse rødt, vet vi akkurat hva en produksjonsstans vil bety. Og når kundene ringer, er vi på fornavn. Det er vi også når vi snakker om kundene, i den grad at det kan være litt vanskelig for nyansatte å henge med. Vi snakker alltid et språk kundene våre forstår. Vi vet at det som er viktig ikke er hva som er inni boksen, men hvilke muligheter den gir. Derfor har vi utviklet et sett med produkter og tjenester i tråd med vår filosofi om at teknologi fungerer best når du slipper å tenke for mye over den og heller kan fokusere på jobben din.

Blikket inn i fremtiden
Det er viktig for oss å alltid være et hestehode foran kundene våre når det kommer til innsikt i ny teknologi. Mye av det vi gjør i dag, er det samme som på 90-tallet, men den gangen var det kundene som ringte når noe var galt. Nå er det vi som forutser feilene og stanser dem – før de skjer, og det er vi som foreslår grepene som kan effektivisere og forenkle arbeidet ytterligere. For å holde tritt med utviklingen, tester vi stadig nye løsninger i labben vår. Fungerer et nytt og banebrytende produkt slik leverandøren påstår, eller er det bare skryt? Hvor mye tåler en server før den må skrotes? Vi tester til det ryker, og tar med lærdommen ut i felt. Løsningene vi ender opp med å levere til kundene våre, er de samme som vi bruker selv.

 

Søk

    Søk

      JPC fjernsupport

      Vi bruker cookies for å kunne gjøre brukeropplevelsen bedre for deg